2. Nieuws & Inzichten
  3. Persberichten
  4. Puzzel lanceert nieuw concurrerend CCaaS Partner Programme

Puzzel lanceert nieuw concurrerend CCaaS Partner Programme

15 september 2022 – Amsterdam: Puzzel, een toonaangevende Europese CCaaS-innovator, heeft vandaag de lancering aangekondigd van het nieuwe Puzzel Partner Programme. In lijn met de nieuwe set product bundels is deze nieuwste lancering een hulpmiddel voor het vereenvoudigen, verbeteren en belonen van samenwerkingsverbanden met Puzzel.

Het nieuwe programma omvat verbeterde productpakketten, partnerbeloningen, training en accreditaties én marketingvoordelen. Het Puzzel Partner Programme biedt een gelaagde structuur bestaande uit referral agents en value resellers met een beloningsaanpak. Hoe hoger de Puzzel-partners klimmen, hoe groter het aantal voordelen voor hen en hun klanten.

Howard Watson, Partner Director bij Puzzel, zegt hierover: “Onze partners zijn van fundamenteel belang voor onze groei en ons succes als bedrijf, en daarom zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om ons partner-ecosysteem te verbeteren en nóg meer voordelen te bieden.”

Puzzel werkt samen met honderden zakelijke partners om klantenervaringen van wereldklasse te bieden in Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Europa. Hun in de bewoordingen van Frost & Sullivan “inmiddels gerenommeerde en succesvolle channel partners-programma” vormt een van de belangrijkste sterke punten van Puzzel, een aanzienlijk deel van hun jaarinkomsten uitmaken.

Watson voegt daaraan toe: “Wij werken met partners in alle soorten en maten en met allerlei verschillende achtergronden. Elke partner is weer anders. Daarom hebben we een programma gelanceerd dat onze partners de vrijheid biedt om zo hands-on of hands-off te zijn als ze zelf willen.

Onze pakketten zijn niet one-size-fits-all en je zit niet per se vast aan een bepaald aantal verkochte seats of een bepaald rendementsniveau. Elk succesplan is uniek en daar worden afspraken over gemaakt als de samenwerking van start gaat.”

Via het nieuwe Partner Programme van Puzzel kunnen referral agents tot 35% van de jaarlijks terugkerende omzet (ARR) verdienen. Value reseller partners, die meer hands-on willen zijn en technisch meer in huis hebben, kunnen tot 40% ARR realiseren op basis van een afgesproken succesplan.

De flexibele aanpak van Puzzel, waarbij de inspanningen worden afgestemd op de gezamenlijke doelstellingen voor elke specifieke samenwerking, is maar een van de vele redenen waarom organisaties met Puzzel samenwerken. Puzzel is trots op de fantastische producten en oplossingen en op de kwalitatief hoogwaardige service en ondersteuning. Kijk hier voor meer informatie over het Puzzel Partner Programme.

Over Puzzel

Puzzel is een toonaangevende Europese leverancier van cloud-contactcenteroplossingen. Elke dag gebruiken meer dan 1100 organisaties in 40 landen onze software om slimme klantervaringen te leveren, waarbij de kracht van mensen en technologie wordt gecombineerd om klanten efficiënt, effectief en met empathie van dienst te zijn. Het Puzzel Platform stelt organisaties in staat om rich journeys voor hun klanten te creëren met een mix van live en self-service ervaringen die mensen de vrijheid bieden om zelf te kiezen wanneer, waar en hoe ze worden geholpen. Kunstmatige intelligentie wordt bij elk touchpoint ingezet om taken te automatiseren, inzicht te bieden en service en ondersteuning te personaliseren. Puzzel heeft ook een serie productiviteits- en planningstools die managers en agents in staat stellen hun doelstellingen te bereiken en hun prestaties voortdurend te verbeteren. Met meer dan 20 jaar ervaring binnen de sector is Puzzel de CCaaS-provider waarop organisaties vertrouwen als elk moment telt. Kijk voor meer informatie op www.puzzel.com/nl

Misschien vind je dit ook interessant...