5. Puzzel udvider kontaktcenter-platformen med Smart Chatbot- og Performance Management-løsninger

København, 7. juni 2022: Puzzel, den førende europæiske leverandør af cloud-baserede kontaktcenterløsninger, har i dag udvidet sit produkt sortiment med to nye løsninger: Puzzel Smart Chatbot og Puzzel Performance Management.
De nye løsninger vil hjælpe nutidens virksomheder i hurtig udvikling med at øge produktiviteten og ydeevnen i deres kundeservice- og supportteams.

Puzzel Smart Chatbot er en AI-drevet chatbot-løsning, der gør det muligt for virksomheder at levere automatiseret kundeservice døgnet rundt på deres websted. I modsætning til standard-chatbots kan Puzzel Smart Chatbot trænes til at besvare kundespørgsmål og automatisere håndteringen af rutinemæssige serviceopgaver, som f.eks. oprettelse af konti, nulstilling af adgangskoder og indhentning af oplysninger for kunder, hvilket kan være besværligt for agenterne og dyrt for virksomhederne.

Thomas Rødseth, Chief Technology Officer hos Puzzel, udtaler: “Puzzel Smart Chatbot kan indbygges på jeres virksomheds hjemmeside og spore webbrugernes adfærd før og under interaktionerne. På den måde lærer botten at forstå hver enkelt brugers intentioner og kan derved levere en smartere kundeoplevelse, der automatisk tager sig af rutineprægede, gentagne opgaver og øger kundetilfredsheden. Den kan endda tilbyde avanceret webvejledning, f.eks. rundvisninger på webstedet og automatiseret co-browsing for at hjælpe kunderne med at udfylde formularer og gennemføre køb. Som altid er muligheden for at eskalere til en levende agent for at få empati og yderligere support tilgængelig med det samme og uden problemer.”

Puzzel Smart Chatbot er nu tilgængelig som et selvstændigt produkt eller som et add-on til Puzzel Customer Service Platform.

Den anden lancering, Puzzel Performance Management, giver lederne af kontaktcentre en enkelt, standardiseret struktur til sporing og styring af alle målinger på tværs af deres kontaktcentre. Ledere kan oprette målrettede KPI’er baseret på deres kanaler og forretningskøer og visualisere både teams og individuelle agenters præstationer i forhold til disse mål i realtid.

Thomas Rødseth, fortsætter: “Kontaktcenterledere og supervisorer kan bruge op til 50 % af deres tid på at indsamle data fra forskellige systemer, importere dem til deres analysesystemer og analysere rapporter. Det er 20 timer om ugen, som vi mener, ville kunne bruges bedre. Med Puzzel Performance Management har vi derfor samlet alle kontaktcentrets KPI’er og målinger ét sted. Lederne kan i realtid se præcis, hvor deres teams og agenter klarer sig godt, og hvor de skal forbedre sig, så de kan træffe øjeblikkelige foranstaltninger til at forbedre driften og ydeevnen.”

Puzzel Performance Management er nu tilgængelig i en gratis prøveperiode på 45 dage for Puzzel-kunder. Log på Puzzel Admin og naviger til siden Performance Management, og klik på knappen: Start prøveversion.

De to nye løsninger kommer lige efter Puzzel Dashboard, en rapporteringsfunktion i realtid, som Puzzel lancerede i februar. Virksomheden har også foretaget en række forbedringer af sin kundeserviceplatform, herunder indførelsen af overordnede- og underordnede supportanmodninger i Puzzel Case Management, understøttelse af artikler på flere sprog i Puzzel Knowledgebase og stereo-optagelse af taleopkald.

Du kan få mere at vide om Puzzels nyeste produktlanceringer og innovationer på www.puzzel.com/dk/nyheder

Puzzel er den førende europæiske udbyder af cloud-baserede kontaktcenterløsninger. Hver dag bruger over 1.100 organisationer i 40 lande vores software til at levere enestående kundeoplevelser, via smart teknologi og menneskelige evner, for at kunne betjene kunder effektivt og med indlevelse. Puzzel-platformen sætter organisationer i stand til at skabe gode serviceforløb for deres kunder med en blanding af live- og selvbetjeningsoplevelser, der gør det muligt for kunderne frit at vælge, hvornår, hvor og hvordan de får hjælp. AI benyttes i alle berøringspunkter til at automatisere opgaver, give indsigt og personliggøre service og support. Puzzel inkluderer også en produktportefølje med produktivitets- og planlægningsværktøjer, der sætter ledere og medarbejdere i stand til at nå deres mål og fortsat forbedre performance. Med over 20 års erfaring inden for branchen er Puzzel den CCaaS-leverandør, organisationer stoler på, når hvert øjeblik tæller.