5. Puzzel tager kundeoplevelsen til det næste niveau med lanceringen af Sales Intelligence, Customer Insight og forbedringer i kontaktcenteret

København, den 20. april  2023: Puzzel, den førende europæiske udbyder af cloud-baserede kontaktcenterløsninger, annoncere nye værktøjer til effektiv håndtering af kunder i salg og support.
Formålet er at styrke kontaktcenter-teams med at skabe en sammenhængende og ensartet oplevelse på tværs af alle kontaktpunkter.

Lanceringen omfatter nyt produkt – Puzzel Sales Intelligence – og et nyt modul i administrationsportalen, Customer Insight samt yderligere forbedringer af Puzzels Performance Management og Workforce Management.

“Kundeloyalitet er ikke kun et resultat af god kundeservice, men også en effekt af antallet af produkter og tjenester, der er købt fra en virksomhed,” forklarer Thomas Rødseth, Chief Technology Officer hos Puzzel. “Med dette i tankerne mener vi, at det kan være udfordrende at fastholde kunder, og det er her vores nye produkt, Sales Intelligence, kommer ind i billedet. Det aflaster salgsagenterne fra gentagende ensformige opgaver og forbedrer produktivitet ved at øge omsætningsvæksten i kundebasen. Kundeservice arbejder hårdt for at holde kunderne tilfredse, og med Sales Intelligence-produkt forstærkes den loyalitet og kan tage resultaterne til nye højder,” tilføjer Thomas Rødseth.

Den seneste produkt release  indeholder:

Sales Intelligence: Et stærkt værktøj, der forbedrer salgsagenteres produktivitet ved at automatisere manuelle opgaver som opkald og søgning efter kundeoplysninger. Medarbejderne får derved mere tid til at fokusere på kundesamtaler og tilføje merværdi til kundeoplevelsen.

Sales Intelligence’s kernefunktionalitet er den intelligente dialer, som er tilgængelig i fire status tilstande: power, progressiv, predictive og smart. Produktet har også funktioner, der er udviklet med henblik på at gøre hverdagen lettere for salgsmedarbejderne og deres ledere. Salgsteams oplever ofte daglige udfordringer f.eks. at kunder ikke tager telefonen eller ikke fuldfører købet. Puzzel Sales Intelligence styrker afdelinger med for mange administrative opgaver, dårlig lead-kvalitet og manglende kundeoplysninger.

Customer Insight: Puzzels administrationsportal indeholder nu Customer Insight, en ny funktion designet til at indsamle værdifuld feedback direkte fra kunderne. Med justerbar survey og feedback skabeloner kan virksomheder få indsigt i kundetilfredshed efter kontaktcenter-interaktioner og bruge denne information til at forbedre kundeoplevelsen. Customer Insight tilbyder også avancerede rapporteringsmuligheder, der gør det muligt for virksomheder at følge kundetilfredsheds-tendenser over tid og identificere områder til forbedring. Samlet set er Customer Insight fra Puzzel et uvurderligt værktøj til kundefeedback, som nu er tilgængeligt i kontaktcenterplatformen.

Udover disse nye moduler har Puzzel også foretaget betydelige produktforbedringer af Performance Management og Workforce Management løsningen.

Puzzel Performance Management består blandt andet af flere KPI’er til at måle præstationer i kontaktcenteret sammen med muligheden for at importere data fra andre systemer – herunder Puzzel Customer Insight. Ved at skabe disse forbindelser er det muligt at indetificere hvor kundens tilbagemeldinger hører til i forhold til agentinteraktionen og dermed kunne identificere centrale områder for forbedring.

Workforce Management-løsningen, herunder forbedrede fleksible vagtplaner. Med fleksible vagtplaner kan virksomhederne lettere håndtere deres arbejdsstyrke og sikre, at bemandingsplanerne matcher kundeefterspørgslen. Dette fører til forbedret effektivitet og produktivitet, samtidig med at det sikres, at kunderne modtager den bedst mulige service.

“Kunderne er kernen i alt, hvad vi gør hos Puzzel, og disse nye produkter og produktforbedringer afspejler vores mål om at tilbyde vores kunder produkter, giver den bedst mulige kundeoplevelse. Med Sales Intelligence og Customer Insight kan virksomheder opnå en dybere kunde forståelse , nedbryde CX-siloer og opnå muligheden for at træffe faktabaserede beslutninger, der kan øge vækst og succes.” fortsætter Thomas Rødseth, Chief Technology Officer hos Puzzel.

For at læse mere om Puzzels seneste udvidelser og forbedringer, besøg gerne Puzzels side med nyheder.

Puzzel er den førende europæiske udbyder af cloudbaserede kontaktcenterløsninger. Hver dag bruger over 1.100 organisationer i 40 lande vores software til at levere smarte løsninger/kundeoplevelser, der forener menneskelige evner og teknologi, for at kunne betjene kunder effektivt og med indlevelse. Puzzel-platformen sætter organisationer i stand til at skabe gode serviceforløb for deres kunder med en blanding af live- og selvbetjeningsoplevelser, der gør det muligt for kunderne frit at vælge, hvornår, hvor og hvordan de får hjælp. AI benyttes i alle berøringspunkter til at automatisere opgaver, give indsigt og personliggøre service og support. Puzzel inkluderer også en produktportefølje med produktivitets- og planlægningsværktøjer, der sætter ledere og medarbejdere i stand til at nå deres mål og fortsat forbedre performance. Med over 20 års erfaring inden for branchen er Puzzel den CCaaS-leverandør, organisationer sætter deres lid til, når hvert øjeblik tæller. Læs mere om Puzzel her.