5. Puzzel og G2 lancerer en konkurrence og støtter MND-foreningen

Tags:

Puzzel og G2 lancerer en konkurrence og støtter MND-foreningen

København, den 6.  juni 2023: Puzzel, en ledende europæisk udbyder af kundeserviceløsninger, kan nu annoncere et dynamisk partnerskab med G2, som er en anerkendt platform for softwareanmeldelser. Sammen er vi stolte af at kunne lancere en konkurrence, der har til formål at indsamle værdifuld feedback fra Puzzel-brugere og samtidig samle penge ind til MND Association.

Puzzel er optaget af kundetilfredshed og løbende forbedringer og værdsætter feedback fra de mange loyale brugere. For at vise anerkendelse og opmuntre til værdifuld feedback har Puzzel lanceret en konkurrence udelukkende for kunder, der deler deres erfaringer ved at tilføje en forbrugeranmeldelse på G2.

Samarbejdet med G2 handler om mere end at indsamle feedback fra vores kunder. For hver bedømmelse, Puzzel modtager på G2, donerer G2 10 £ til MND Association på anmelderens vegne. Oven i det, vil de, der skriver en anmeldelse, kunne vinde et gavekort på 34.000,- DKK til leje af en elbil hos Sixt Biludlejning. Alternativt kan vinderen vælge at donere hele beløbet direkte til MND-foreningen.

Konkurrencen begynder den 6. juni og løber, indtil Puzzel har modtaget 500 anmeldelser på G2. Når milepælen er nået, vil der blive trukket en tilfældig vinder.

MND Association er en velgørende organisation, der er har som formål at støtte mennesker, der er diagnosticeret med MND, og øge bevidstheden om den udfordrende sygdom. Det er et område, der ligger Puzzel meget på sinde, og tidligere har modtaget pengeindsamlinger fra Puzzel.

“Vi er glade for at samarbejde med G2 i denne konkurrence,” siger Roland Green, Chief Revenue Officer hos Puzzel. ““Det giver os ikke kun mulighed for at tilgodese til de kunder, der deler deres feedback, men det giver os også mulighed for at bidrage til MND Association’s vigtige arbejde og fremme kendskabet til MND. Vi håber, at denne aktivitet vil føre til gode forbrugeranmeldelser og gøre en positiv forskel for de mennesker, der er berørt af MDN.”

Puzzel opfordrer alle sine kunder til at deltage i konkurrencen ved at skrive en anmeldelse på G2. Del din ærlige feedback, hjælp Puzzel med at blive bedre, og få chancen for at vinde en ekstraordinær præmie, mens du støtter en god sag.

“Vi ved, at købsprocessen for CCaaS hele tiden udvikler sig. De, der ønsker at foretage en investering, vil gerne have tillid til deres købsbeslutning. Det handler om tillid, og den tillid kommer fra reelle brugere. Vi ved, at de fleste beslutningstagere i kontaktcentre bruger anmeldelser, når de køber løsninger. Vi er stolte over at hjælpe disse globale købere med at træffe kloge softwarebeslutninger gennem autentiske, verificerede anmeldelser på G2.com. ”

Brugerne af Puzzels løsninger vil ikke kun hjælpe ligesindede kontaktcenter-professionelle med deres købsbeslutning, men de vil også støtte dem, der er ramt af motorneuronsygdom. Vi er stolte over at donere 10 pund for hver brugeranmeldelse af Puzzel på G2.” – Rachel Bentley, Senior Director for Product Management, G2.

For mere information om konkurrencen og for at give en anmeldelse klik her

Vilkår og betingelser gælder.

Puzzel er den førende europæiske udbyder af cloudbaserede kontaktcenterløsninger. Hver dag bruger over 1.100 organisationer i 40 lande vores software til at levere smarte løsninger/kundeoplevelser, der forener menneskelige evner og teknologi, for at kunne betjene kunder effektivt og med indlevelse. Puzzel-platformen sætter organisationer i stand til at skabe gode serviceforløb for deres kunder med en blanding af live- og selvbetjeningsoplevelser, der gør det muligt for kunderne frit at vælge, hvornår, hvor og hvordan de får hjælp. AI benyttes i alle berøringspunkter til at automatisere opgaver, give indsigt og personliggøre service og support. Puzzel inkluderer også en produktportefølje med produktivitets- og planlægningsværktøjer, der sætter ledere og medarbejdere i stand til at nå deres mål og fortsat forbedre performance. Med over 20 års erfaring inden for branchen er Puzzel den CCaaS-leverandør, organisationer sætter deres lid til, når hvert øjeblik tæller. Læs mere om Puzzel her.