3. Viden og Inspiration
  4. Pressemeddelelser
  5. Puzzel lancerer nye AI-drevne CCaaS-pakker, der er kalibreret til de aktuelle tendenser inden for kundeadfærd

Pressemeddelelser

København, 8. september 2022: Puzzel, en førende europæisk CCaaS innovator, har i dag præsenteret nye og forbedrede produktpakker, der er designet til at levere end-to-end køb og digital first kundeserviceoplevelser. Puzzel har investeret massivt i AI og automatisering i løbet af de sidste 18 måneder, og Puzzels nyligt lancerede pakker vil give kontaktcentre øget fleksibilitet og valgmuligheder, samtidig med at de giver mulighed for brugervenlig digital kundeservice og forbedrede muligheder for selvbetjening.

Puzzels nye produktpakker vil yderligere understøtte deres nyligt opgraderede pakke af eksisterende cloud-baserede kontaktcenterpakker og indføre en mere ligefrem tilgang til kundeservice, der udnytter AI-drevne værktøjer. Puzzel har udvidet sin platform med nye kanaler og funktioner, der gør det muligt for agenterne at levere endnu mere praktisk, empatisk og personlig kundeservice.

Med næsten 90 % af kunderejserne, der nu begynder online, og fremskridt inden for AI og automatisering afspejler Puzzels seneste produktudviklinger en stigende efterspørgsel efter teknologi, der kan reducere byrden af rutineopgaver for kontaktcentermedarbejdere.

Ved at udvikle teknologi som chatbots og værktøjer til digitalt engagement, samt funktioner, der understøtter præstationsstyring og planlægning, vil Puzzel hjælpe organisationer med at optimere deres præstationer, reducere omkostningerne og øge salget, samtidig med at de imødekommer de aktuelle tendenser inden for kundeadfærd og de nye forventninger.

Alberta Bosco, produktmarketingchef hos Puzzel, kommenterer: “De nye pakker er blevet skabt med specifikke brugssituationer i tankerne. Vi ved, at der er en række specifikke udfordringer, som organisationer står over for, og disse pakker tilbyder løsninger på deres mest almindelige udfordringer.

Opdelingen mellem digitale pakker og mere traditionelle kontaktcenterpakker giver kunderne mulighed for at fokusere på én ting ad gangen og løse ét problem fuldstændigt, før de går videre til det næste. Vi ved, hvor svært det er at skabe forandringer i enhver organisation. Vi tror på, at hvis vi giver lederne mulighed for at foretage én ændring ad gangen, vil det være lettere at få medarbejdere motiveret og dermed fjerne gnidninger fra processen.”

Digital First består af to pakker – Discover og Embrace – og henvender sig til CCaaS-teams, der ønsker at forbedre deres kanalstyring og kundetilfredshed. Disse pakker har til formål at levere proaktiv og personlig selvbetjening og samtidig reducere omkostningerne ved at automatisere manuelle og gentagende opgaver.

Digital First vil slutte sig til Puzzels eksisterende kontaktcenter-pakker – Resolve, Impress og Power – som er blevet opdateret i overensstemmelse med de produkter og funktioner, som kunderne ønsker og behøver at bruge i dag. Disse pakker giver kontaktcentrene fleksibilitet til at vælge den rette kanalstruktur til at understøtte en lang række kundeservicemiljøer og kundernes skiftende forventninger. Resolve, Impress og Power, hjælper supportmedarbejdere under live-interaktioner. Power støtter ikke kun agenterne, men også lederne med værktøjer som f.eks. præstationsstyring og agentplanlægning.

Med denne lancering har Puzzel forpligtet sig til at hjælpe organisationer med at vokse ved at levere enestående oplevelser, skabe kontakt med kunderne via deres foretrukne kanaler, opbygge avancerede AI-drevne selvbetjeningsmuligheder samt optimere deres teams ydeevne for at øge effektiviteten og salget.

Organisationer har gennemgået betydelige forandringer som følge af udviklingen i kundernes adfærd og den digitale transformation i de seneste år. Mange har fundet ud af, at forretningskritiske teknologier og infrastrukturer samt forældede metoder har måttet revideres, efterhånden som nye arbejdsmetoder er blevet indført. Puzzels nye pakker afspejler disse organisationers behov og deres kunders forventninger i den hybride arbejdsverden af i dag.

Du kan få mere at vide om Puzzels pakker på puzzel.com/dk/pakker

Puzzel er den førende europæiske udbyder af cloudbaserede kontaktcenterløsninger. Hver dag bruger over 1.100 organisationer i 40 lande vores software til at levere smarte løsninger/kundeoplevelser, der forener menneskelige evner og teknologi, for at kunne betjene kunder effektivt og med indlevelse. Puzzel-platformen sætter organisationer i stand til at skabe gode serviceforløb for deres kunder med en blanding af live- og selvbetjeningsoplevelser, der gør det muligt for kunderne frit at vælge, hvornår, hvor og hvordan de får hjælp. Kunstig intelligens (AI) benyttes i alle berøringspunkter til at automatisere opgaver, give indsigt og personliggøre service og support. Puzzel løsningen omfatter en række produktivitets- og planlægningsværktøjer, der sætter ledere og medarbejdere i stand til at nå deres mål og fortsat forbedre kundeoplevelsen. Med over 20 års erfaring inden for branchen er Puzzel den CCaaS-leverandør, organisationer stoler på, når hvert øjeblik tæller.

Måske du også kan lide…