3. Viden og Inspiration
  4. Pressemeddelelser
  5. Puzzel erhverver den svenske virksomhed S2 Communications, der tilbyder løsninger til outbound

Pressemeddelelser

En ny tilføjelse til Puzzels virksomhedsportefølje markerer endnu en milepæl i den førende CCaaS-virksomheds vision om at drive fremtidens handel med oplevelser via smart teknologi

København, den 1. november 2022: Puzzel, den førende europæiske udbyder af CCaaS-løsninger (Contact Centre as a Service), har i dag offentliggjort erhvervelsen af den svenske Outbound Sales-platform S2 Communications.

Ved at integrere S2’s Sales Intelligence-løsning med Puzzels kundeserviceplatform vil Puzzels kunder kunne forbedre serviceoplevelsen for deres kunder ved at gøre det muligt for indgående og udgående teams at arbejde på samme platform og bygge bro mellem kontaktcentret og salgsaktiviteterne, hvilket vil skabe en mere sammenhængende oplevelse på tværs af forskellige kontaktpunkter.

Puzzels CEO Frederic Laziou udtaler: “Når 60 % af kunderne siger, at det generelt føles, som om de kommunikerer med forskellige afdelinger og ikke med én virksomhed, når de taler med kundeservice og salg [1], må vi erkende, at der er større uoverensstemmelse i den måde, forskellige brands betjener deres kunder på, end mange virksomheder er klar over.

Vi er glade for at få S2 med i Puzzel-familien, hvilket gør det muligt for os at forbedre Puzzel-porteføljen med S2’s funktioner til outbound og hjælpe brands med at tilbyde en mere sammenhængende kundeoplevelse med konsistente interaktioner på tværs af flere afdelinger.”

S2, som har hovedkontor i Uppsala i Sverige, hjælper salgsorganisationer med at øge deres omsætning ved at automatisere manuelle salgsopgaver og give agenterne mere tid til at tale i telefon med eksisterende og potentielle kunder. S2 øger agenternes produktivitet og giver en fantastisk brugeroplevelse, så agenterne er gladere på arbejdet og bliver længere. S2 gør det også muligt for ledere at konfigurere systemet og tilpasse det til salgsprocessen, visualisere alle de KPI’er, der er vigtige for dem, og få viden i realtid, som hjælper dem med at forbedre salgsresultaterne.

En S2-kunde har oplevet en stigning i salget på 13 % i det første år, og en anden har oplevet en stigning på 100 % i antallet af bookede salgsmøder på den første dag.

Puzzelvil integrere S2-funktioner i sin cloudbaserede CcaaS-platform.

S2 er Puzzels fjerde opkøb på blot tre år. Virksomheden købte sagsstyringsplatformen Logicalware i december 2019, workforce management-løsningen U-WFM i april 2020 og AI-platformen Vergic i september sidste år, hvilket øger Puzzels muligheder for at tilbyde sammehængende oplevelser på tværs af kanaler til agenter og forbrugere.

CEO for S2 Morgan Sandberg siger om opkøbet: “Vi er utroligt glade for at blive en del af det hurtigt voksende og innovative team hos Puzzel. Vores teknologier supplerer hinanden perfekt, og vi har allerede samme kultur. Begge virksomheder har samme skandinaviske tilgang til tingene, hvilket har stor betydning for den måde, vi arbejder med kunde- og medarbejderpleje på. Vi er her for at gøre livet lettere for kontaktcentre og salgsagenter, så de føler sig mere tilfredse, bliver længere i virksomheden og leverer bedre resultater.”

Puzzel er den førende europæiske udbyder af cloudbaserede kontaktcenterløsninger. Hver dag bruger over 1.100 organisationer i 40 lande vores software til at levere smarte løsninger/kundeoplevelser, der forener menneskelige evner og teknologi, for at kunne betjene kunder effektivt og med indlevelse. Puzzel-platformen sætter organisationer i stand til at skabe gode serviceforløb for deres kunder med en blanding af live- og selvbetjeningsoplevelser, der gør det muligt for kunderne frit at vælge, hvornår, hvor og hvordan de får hjælp. AI benyttes i alle berøringspunkter til at automatisere opgaver, give indsigt og personliggøre service og support. Puzzel inkluderer også en produktportefølje med produktivitets- og planlægningsværktøjer, der sætter ledere og medarbejdere i stand til at nå deres mål og fortsat forbedre performance. Med over 20 års erfaring inden for branchen er Puzzel den CCaaS-leverandør, organisationer sætter deres lid til, når hvert øjeblik tæller. I kan se flere oplysninger på www.puzzel.com.

Om S2

S2 er en førende svensk Outbound Sales-platform, som er grundlagt af Morgan Sandberg, Ulf de Albuquerque Sahlin og Pär Wästberg, og som har kontor i Uppsala. S2 hjælper salgsorganisationer med at øge omsætningen ved at optimere agenternes tid under salgsrejsen og give dem hurtig og nem adgang til kundeoplysninger, så kunderne føler sig mere tilfredse og køber mere.

Løsningen gør det muligt for brands og outsourcing-salgsorganisationer at forbedre agenternes produktivitet og effektivt engagere sig i deres kundebase på salgsstedet. S2-teknologien omfatter intelligent auto-dialler, som er et routingsystem, der matcher agenter med kunder baseret på udvalgte kriterier, et geoplaceringsbaseret bookingsystem til personlige kundemøder, realtidsrapporter og tredjepartsintegrationer med e-signatur- og betalingssystemer.

Yderligere oplysninger findes på www.s2.se/en

[1] https://www.salesforce.com/resources/research-reports/state-of-the-connected-customer/

Nysgerrig? Book en demo for at finde ud af præcis, hvordan Puzzels køb af S2 Communications kan gavne din virksomhed eller organisation. Vi vil meget gerne møde jer for at forstå jeres udfordringer og vise, at vi kan hjælpe jer.

Måske du også kan lide…