5. Puzzel annoncerer certificering af sin kontaktcenterløsning til Microsoft Teams

Puzzel annoncerer certificering af sin kontaktcenterløsning til Microsoft Teams

Puzzels cloud-løsning giver virksomheder mulighed for nemt at integrere kundeengagement og -samarbejde via Microsoft Teams

København, 27. oktober 2022: Puzzel, den førende europæiske leverandør af cloudbaserede kontaktcenterløsninger, har i dag annonceret, at de har afsluttet certificeringsprocessen for kontaktcentre, hvilket bekræfter kvaliteten, kompatibiliteten og pålideligheden af deres integration med Microsoft Teams med det formål at øge samarbejdet på tværs af teams, samt sikre en strømlinet og brugervenlig kundekontakt.

Når den er gennemført, vil akkrediteringen give kunderne den ekstra sikkerhed, at Puzzels løsning er testet og verificeret til at kunne levere den kvalitet, kompatibilitet og pålidelighed, de forventer fra Microsoft-partnere.

Puzzels kontaktcenterløsning for Microsoft Teams tilbyder en komplet pakke med omnichannel-kontaktcenterfunktionalitet i en samlet applikation, der er fuldt integreret med Teams, for at øge det hybride samarbejde på tværs af teams, forenkle arbejdsgange for kundekontakt og øge den interne synlighed.

“Muligheden for at tale med et medlem af teamet for yderligere support er straks og uden videre tilgængelig, så agenten kan give en empatisk kundeoplevelse i realtid”, udtaler Thomas Rødseth, CTO hos Puzzel.

Denne løsning betyder, at agenterne kan interagere med hele deres virksomhed via Teams, uanset om de arbejder hjemmefra, på kontoret eller hvor som helst derimellem, uden at de behøver at forlade Puzzel-applikationen.

Takket være Microsoft Teams’ status for tilstedeværelse og arbejdskalenderfunktioner kan agenter bedre afstemme planer, møder, og tjekke kollegers tilgængelighed for at undgå at sætte kunden i venteposition og reducere behovet for interne opkald og e-mailkæder.

“Microsoft Teams er blevet en vital strategisk komponent inden for samarbejde, og Puzzel anerkender behovet for at understøtte deres kunder og partnere i deres valg, og det gør de via virksomhedens dedikerede samarbejde med Microsoft,” udtaler Thomas Rødseth, CTO hos Puzzel.

“Microsoft Teams giver virksomheder mulighed for at arbejde hurtigere og mere effektivt i samarbejde med deres kunder om at levere de rigtige resultater til deres behov,” udtaler said Pete Daderko, Director of Product Marketing, Microsoft Teams Phone at Microsoft. “Vi er glade for at se Puzzel gennemføre processen med certificering af kontaktcentre, der demonstrerer virksomhedens investering i at levere det bedst mulige miljø med henblik på at forbedre kundeservicen.”

Som certificeret partnerløsning vil Puzzel demonstrere sin dedikation til styrkelse af sine kontaktcentre med Microsofts banebrydende teknologi. Med grundig sikkerheds- og overholdelsestest sikrer denne certificering, at Puzzels kontaktcenter for Microsoft Teams er af høj kvalitet, pålidelig og en kompatibel Microsoft-løsning. Når den er gennemført, betyder certificeringsprocessen, at kunderne kan stole på, at Puzzels løsning beviseligt forbedrer Puzzels kunders generelle oplevelse af deres kontaktcentre.

Du kan få flere oplysninger om Puzzels kontaktcenter for for Microsoft Teams på: www.puzzel.com/dk/microsoft-teams/

Puzzel er den førende europæiske udbyder af cloud-baserede kontaktcenterløsninger. Hver dag bruger over 1.100 organisationer i 40 lande vores software til at levere enestående kundeoplevelser, via smart teknologi og menneskelige evner, for at kunne betjene kunder effektivt og med indlevelse. Puzzel-platformen sætter organisationer i stand til at skabe gode serviceforløb for deres kunder med en blanding af live- og selvbetjeningsoplevelser, der gør det muligt for kunderne frit at vælge, hvornår, hvor og hvordan de får hjælp. AI benyttes i alle berøringspunkter til at automatisere opgaver, give indsigt og personliggøre service og support. Puzzel inkluderer også en produktportefølje med produktivitets- og planlægningsværktøjer, der sætter ledere og medarbejdere i stand til at nå deres mål og fortsat forbedre performance. Med over 20 års erfaring inden for branchen er Puzzel den CCaaS-leverandør, organisationer stoler på, når hvert øjeblik tæller.