5. Seneste version af Puzzels kontaktcenterløsning indeholder nye integrationsmuligheder

Den seneste version af Puzzels (tidligere Intelecom) multikanale cloud-baseret kontaktcenter løsning, har nye funktioner til chat, wallboards, arkivhåndtering og en standard integration til CRM-system Zendesk. Nyhederne sikrer endnu flere muligheder for lokal tilpasning af kontaktcenteret, øger agentproduktiviteten og leverer en hurtigere og mere personlig kundeoplevelse.

– Vi er konstant på udkig efter nye måder at hjælpe vores kunder med at skabe de bedst mulige rammer for kundeservice. Puzzels kontaktcenter løsning integrerer gnidningsløst med førende Customer Relationship Management løsninger (CRM) som Salesforce.com, Microsoft Dynamics, og nu også med Zendesk. Integrationen højner effektiviteten og skaber øget værdi for vores kunder, siger Rune Elvang, Sales & Channel Manager i Puzzel Danmark, tidligere kendt under navnet Intelecom. Når agenter har de relevante kundeoplysninger lige ved hånden skabes fundamentet for interaktion af høj kvalitet med kunderne og den særligt gode kundeservice bliver resultatet.

Nyt i den seneste version af Puzzels kontaktcenterløsning er forbedringer af chat-funktionen. Løsningen kan nu håndtere input felter som giver agenter mere information om chatter og deres sag, før chatten starter. Chatterens historik på websiden vises for agenten. Det sparer tid og fører til hurtigere og mere effektive dialog.

Puzzel har forbedret det indbyggede wallboard, som nu kan udvides til også at vise agentinformation. Wallboardet kan indeholde agent- og køinformation på samme tid og holde informationerne op mod de fastsatte KPI’er (Key Performance Indicators). Dermed har supervisor og medarbejdere her og nu overblik over performance for den enkelte agent og for gruppen som helhed.

Mediearkivet indeholder optagne samtaler, data om samtalen, chatlogs og er nu udvidet til også at indeholde informationer om e-mails som er behandlet i multikanal kontaktcenteret. E-mails kan fremfindes via et link der fører tilbage til enten CRM systemet eller til e-mail serveren.

For mere information kontakt:

Rune Elvang
Sales & Channel Manager