3. Viden og Inspiration
  4. Pressemeddelelser
  5. Puzzel introducerer grafiske rapporter i sin cloudbaserede kontaktcenterløsning

Puzzel introducerer grafiske rapporter i sin cloudbaserede kontaktcenterløsning

Puzzel (tidligere Intelecom) annoncerer at den seneste version af kontaktcenterløsningen er blevet rebranded for at afspejle det nye selskab som blev etableret tidligere i år ved at kombinere kontaktcenter, SMS tjenester og mobilbetalingsløsningen i ét selskab. Den seneste release indeholder opdateringer og nye features, såsom mulighed for at skabe grafiske rapporter, et nyt application interface (API) for tale og webchat kanalen, samt nye krypteringsmuligheder.

Christian Thorsrud, produktchef hos Puzzel udtaler, ” En produktrelease, umiddelbart efter etableringen af Puzzel, er en perfekt mulighed for at introducere vigtige forbedringer i vores kontaktcenterløsning. Muligheden for diagrammer i rapporteringen giver vores kunder mulighed for at dele vigtig kontaktcenterinformation i et visuelt format. Dette sparer tid og giver bedre mulighed for hurtigt at foretage nødvendige tilpasninger. I løbet af de kommende måneder vil der komme yderligere ændringer i produktets udseende og funktionalitet, dette vil blandt andet inkludere et nyt agentinterface som vil afspejle det nye selskabs ambitioner og fokus på innovation.”

Andre funktioner i seneste version af Puzzels produktopdatering:

• Grafiske rapporter – giver muligheden for, at vise data i et grafisk format for standardrapporter som totaloversigt, detaljer pr kø inklusiv web-chat, e-mail og sociale medier, gennemsnitlig ventetid og detaljer per agent o.a.
  • Overblik over kunderejsen – et nyt API til Puzzels arkiv giver mulighed for, i de tilfælde, hvor der er integration med kundens CRM system, at give et bedre overblik over kunderejsen med logning af alle henvendelser, samt lagring af samtaler og chat direkte i CRM systemet. Dette giver mulighed for, at få et totalt overblik over kundens henvendelser og dermed give en bedre og mere personlig service.
  • Krypterede optagelser – Puzzel gør det muligt at kryptere samtaleoptagelser på en ny og sikker måde.

Christian Thorsrud, udtaler, “Puzzel blev etablerer med henblik på at øge fokus på udvikling kontaktcenterløsningen og betalingsløsningerne. Denne første release under det nye selskabsnavn bekræfter vores engagement i at forbedre kundedialogen med funktionel og brugervenlig teknologi, som kan tilpasses til alle miljøer ved hjælp af fleksible integrationsmuligheder. Bag os har vi 20 års erfaring, noget som betyder at vores kontaktcenterløsning er pålidelig og byder på konsekvent høje stabilitets- og sikkerhedsniveauer.”

For yderligere information, kontakt venligst

Rune Elvang
Sales & Channel Manager Puzzel A/S