5. Frost & Sullivan tildeler Puzzel prisen: Årets selskab 2023 for innovative CCaaS-løsninger og avancerede AI-kapaciteter

København, d. 8. august 2023: Frost & Sullivan har for nylig undersøgt cloud-kontaktcenterbranchen og har på baggrund af resultater tildelt Puzzel prisen som årets europæiske virksomhed i 2023. Puzzel er en markedsledende europæisk CCaaS-softwareleverandør (contact center-as-a-service) med over 20 års brancheerfaring i at leverer en fremragende kundeoplevelse (CX) ved at kombinere en nærværende menneskelig kontakt med nyskabende teknologier.

Puzzels kundeservice-platform indeholder en omfattende portefølje af produktivitets- og planlægningsværktøjer til at øge præstationen og skabe en forbedret CX. Løsninger gør det muligt for virksomheder at automatisere opgaver, levere en personlig service og give relevant information via live- og selvbetjenings interaktioner.

Puzzel’s avancerede løsninger strømliner arbejdsgange for medarbejdere og øger ydeevnen for at skabe vækst i virksomheden. For eksempel rapporterer kunder, der anvender Puzzels Digital Engagement-løsning, en gennemsnitlig omkostningsreduktion på 50% pr. supportanmodning. Derudover modtager kunderne konsekvent 60% færre indgående opkald, hvilket resulterer i en 35% bedre konverteringsrate og bidrager til en bæredygtig forretningssucces.

“Puzzels imponerende resultater er et direkte resultat af deres kundeorienterede tilgang. Virksomheden forstår branchens konstant skiftende behov og stræber efter at skabe skræddersyede løsninger, der opfylder disse krav. Ved at arbejde tæt sammen med sine kunder får Puzzel en uvurderlig indsigt og feedback. De bruger disse oplysninger i deres produktudviklingsproces og giver personlig vejledning til kunderne, hvilket giver optimale resultater,” siger Riana Barnard, Best Practices Research Analyst hos Frost & Sullivan.

Puzzels meget fleksible løsninger kan integreres med de fleste tredjeparts applikationer, lige fra CRM (Customer Relationship Management) til sikre betalingssystemer. Desuden forener Puzzels kundeservice-platform omnichannel teknologi og AI-funktioner (kunstig intelligens) for at levere værdifulde data og yde hurtig support. For at opnå disse enestående resultater anvender Puzzel sine avancerede AI-baserede funktioner, der omfatter førende teknologier som voice bots, intelligente virtuelle assistenter, naturlig sprogbehandling, chatbots, adfærdsanalyse og talegenkendelse, blandt andre banebrydende funktioner.

Puzzel i konstant udvikling og holder sig ajour med teknologien. Som følge heraf er virksomheden godt positioneret til at udnytte potentielle fremtidige vækstmuligheder og styrke sit stærke lederskab og effektive strategier på det europæiske CCaaS-marked.

“Det dybe lokale kendskab til virksomhedens kernemarkeder understøtter det kundecentrerede fokus. Frost & Sullivan roser specifikt Puzzel for at udnytte AI, maskinindlæring og automatisering til at gøre interaktioner endnu mere personlige og effektive ved at fokusere mere på kundernes intentioner og sammenhæng,” siger Bernardin Arnason, Industry Principal ICT hos Frost & Sullivan.

Hvert år uddeler Frost & Sullivan en Company of the Year Award til den virksomhed, der har udmærket sig med sin vækststrategi og implementering inden for sit forretningsområde. Prisen anerkender en høj grad af innovation med produkter og teknologier og det deraf følgende lederskab med hensyn til kundeværdi og markedsudbredelse.

Frost & Sullivan Best Practices Awards anerkender virksomheder på forskellige regionale og globale markeder for at demonstrere fremragende resultater og overlegen præstation inden for lederskab, teknologisk innovation, kundeservice og strategisk produktudvikling. Brancheanalytikere sammenligner leverandører i branchen og måler præstationer gennem dybdegående interviews, analyser og omfattende sekundær forskning for at identificere de bedste løsninger i branchen.

“Puzzels succes med at blive udnævnt til årets virksomhed i 2023 af Frost & Sullivan er et vidnesbyrd om vores fantastiske teams utrættelige dedikation og innovative ånd samt vores tætte samarbejde med vores kunder. Vi er meget stolte af at levere enestående oplevelser gennem vores løsninger til kundekontakt og udnytte avancerede AI-teknologier til at styrke kontaktcenter branchen. Vi vil fortsætte med at flytte grænserne for AI og sikre, at vores kunder fortsat er foran i udviklingen af fremtidens kundeservice,” siger Frederic Laziou, CEO hos Puzzel.

Nysgerrig på mere? Læs med her.

Puzzel er den førende europæiske udbyder af cloudbaserede kontaktcenterløsninger. Hver dag bruger over 1.100 organisationer i 40 lande vores software til at levere smarte løsninger/kundeoplevelser, der forener menneskelige evner og teknologi, for at kunne betjene kunder effektivt og med indlevelse. Puzzel-platformen sætter organisationer i stand til at skabe gode serviceforløb for deres kunder med en blanding af live- og selvbetjeningsoplevelser, der gør det muligt for kunderne frit at vælge, hvornår, hvor og hvordan de får hjælp. AI benyttes i alle berøringspunkter til at automatisere opgaver, give indsigt og personliggøre service og support. Puzzel inkluderer også en produktportefølje med produktivitets- og planlægningsværktøjer, der sætter ledere og medarbejdere i stand til at nå deres mål og fortsat forbedre performance. Med over 20 års erfaring inden for branchen er Puzzel den CCaaS-leverandør, organisationer sætter deres lid til, når hvert øjeblik tæller. Læs mere om Puzzel her.