5. Marlin Equity Partners køber Puzzel for at sikre yderligere vækst

Marlin Equity Partners køber Puzzel for at sikre yderligere vækst

Puzzel, den førende europæiske leverandør af omnikanals- og cloudbaserede kontaktcenterløsninger, meddeler i dag, at den har fået nye ejere og vækstinvesteringer fra Marlin Equity Partners (”Marlin”), et globalt investeringsselskab, der administrerer over 6,7 milliarder dollar. Puzzels multikanals- og cloudbasede kontaktcenterløsning (“CCaaS”) har kunder over hele verden og effektiviserer virksomhedernes kundedialog via telefoni, e-mail, webchat og sociale medier.

”Puzzels ledende position på markedet, erfarne medarbejdere og nyskabende teknologi giver os et godt udgangspunkt for fortsat øget vækst og ekspansion”, siger Børge Astrup, administrerende direktør for Puzzel. ”Marlin har en række succeshistorier fra samarbejde med andre hurtigt voksende softwarefirmaer med sig. Vi glæder os til at arbejde sammen med vores nye ejere for at realisere vores strategi om fortsat vækst. Vi vil fortsætte vores fokus på at tilbyde nye funktioner til vores kunder samt ekspandere til nye markeder.”

”Vi ser Puzzel som en virksomhed med en omfattende omnikanals CCaaS-løsning, der både er skalerbar og fleksibel, designet til at understøtte kontaktcentre af alle størrelser,” siger Mike Wilkinson, vicepræsident for Marlin. ”Virksomheden har haft god vækst i hele Europa og har fået god respons og anerkendelse fra store og kendte virksomheder. Vi ser frem til at samarbejde med Puzzel og deres stærke erfarne ledelse i søgen efter nye partnerskaber, investeringer i produktporteføljen og yderligere udvidelse af virksomhedens geografiske tilstedeværelse.”

For yderligere information, kontakt venligst
Børge Astrup
CEO Puzzel
E: borge.astrup@puzzel.com

Rune Elvang
Sales & Channel Manager Puzzel A/S
E: rune.elvang@puzzel.com

Puzzel er en førende udbyder af cloudbaserede kontaktcenterløsninger og var blandt de første til at udvikle et skybaseret kontaktcenter. I dag kombinerer Puzzel omnikanalteknologi med kunstig intelligens for at levere komplette løsninger til kundedialog i den digitale tidsalder. I 2018 blev Puzzel evalueret for fjerde år i træk af analyseselskabet Gartner som udfordrer i Gartner’s Magic Quadrant for Contact Center as-a-Service i Vesteuropa. Puzzels styrke ligger i løsningens funktionalitet, stærk vækst, god kundesupport og forståelse for kundens forretningsbehov. Selskabet har hovedkontor i Oslo og har kontorer på seks europæiske markeder, herunder Storbritannien. For mere information besøg puzzelstaging.wpengine.com

Om Marlin Equity Partners

Marlin Equity Partners er et globalt investeringsselskab, der administrerer over 6,7 mia. dollar. Selskabet fokuserer på at give investorer, aktionærer og andre interessenter skræddersyede løsninger, der opfylder deres forretnings- og likviditetsbehov. Marlin investerer i virksomheder i mange brancher, hvor Marlins kapitalbase, brancherelationer og et omfattende netværk af operationel ekspertise styrker virksomhedernes muligheder og værdi. Siden starten har Marlin gennem sine fonde og associerede virksomheder gennemført over 140 opkøb. Virksomheden har hovedkontor i Los Angeles, Californien og en filial i London. For mere information besøg www.marlinequity.com.