5. Puzzel tar kundeopplevelsen til neste nivå med lansering av Sales Intelligence og Customer Insight

Oslo – 20 april, 2023: Puzzel, en ledende leverandør av skybaserte kontaktsenterløsninger, introduserer nye produkter og funksjoner for å bistå bedrifter med å levere en sømløs kundeopplevelse på tvers av alle kanaler.

Lanseringen består av det nye produktet Sales Intelligence, i tillegg til en ny funksjon i Puzzels administrasjonsportal, Customer Insight, samt ytterligere forbedringer av Puzzel Performance Management og Workforce Management.

“Kundelojalitet er ikke bare et biprodukt av god kundeservice, men også et resultat av antall produkter og tjenester som kjøpes av et merke,” forklarer Thomas Rødseth, Chief Technology Officer hos Puzzel.

“Med utgangspunkt i dette forstår vi at det kan være utfordrende å beholde kunder, og det er her vårt nye produkt Sales Intelligence kommer inn. Løsningen frigir agentene fra repetitive oppgaver, noe som forbedrer effektiviteten deres slik at de kan drive inntjening hos kundene. Kundeeksentriske virksomheter jobber hardt for å holde kundene fornøyd, og med Sales Intelligence kan du forsterke den lojaliteten og ta merkevaren din til nye høyder,” legger Thomas til.

Puzzels seneste lansering inkluderer:

• Sales Intelligence: Et kraftig verktøy som forbedrer salgsagentenes produktivitet ved å automatisere manuelle oppgaver, som å ringe telefonnumre og se etter kundeinformasjon. Agentene har mer tid til å fokusere på kundesamtaler, noe som gir reell verdi til kundeopplevelsen.

Sales Intelligences kjernefunksjonalitet er den intelligente oppringeren, tilgjengelig i fire moduser: power, progressive, predictive og smart. Løsninger tar også på sikte å forbedre hverdagen til agenter og ledere. Den retter seg mot sentrale utfordringer, for eksempel når kunder ikke tar telefonen eller ikke fullfører kjøpet, mange administrasjonsoppgaver, dårlig leads-kvalitet og mangel på kundeinnsikt.
  • Customer Insight: Puzzels administrasjonsportal inkluderer nå Customer Insight, en ny funksjon utviklet for å samle verdifulle tilbakemeldinger fra kundene. Med justerbare spørreundersøkelser og tilbakemeldingsskjemaer kan bedrifter få innsikt i kundetilfredshet etter hver interaksjon og bruke denne informasjonen til å forbedre kundeopplevelsen.  I tillegg tilbyr Customer avanserte rapporteringsmuligheter som gjør det mulig for bedrifter å spore kundetilfredsheten over tid og identifisere områder for forbedring. Til å oppsummere er Customer Insight et praktisk verktøy for å få innblikk i kundetilfredshet, og det er nå tilgjengelig i kontaktsenterplattformen.

I tillegg til disse produktene har Puzzel gjort betydelige produktforbedringer i Performance Management.

Forbedringene i Puzzel Performance Management inkluderer flere KPI-er for å måle kontaktsenterets ytelse og muligheten til å importere data fra andre systemer. Puzzel Customer Insight kan også knyttes til Performance Management, slik at kontaktsenterteam kan knytte tilbakemeldinger fra kunder til agentinteraksjoner – for mer handlingsrettet innsikt.

“Kunder er kjernen i det vi gjør i Puzzel, og disse nye produktene og forbedringene reflekterer vår forpliktelse til å gi den best mulige kundeopplevelsen. Med Sales Intelligence og Customer Insight kan bedrifter få en dypere forståelse av deres kunder mens de bryter ned CX siloer og tar gode beslutninger som driver vekst og suksess.” avslutter Thomas Rødseth, Chief Technology Officer hos Puzzel.

Du kan lese mer om Puzzels nyeste innovasjoner og forbedringer her. I tillegg holdes det et webinar 26. april der vi introduserer produktene – meld deg på her.

Puzzel er Europas ledende leverandør av skybaserte kontaktsenterløsninger. Hver dag brukes vår programvare av mer enn 1100 organisasjoner i 40 land for å levere smarte kundeopplevelser. Med Puzzel-plattformen kan virksomheter skape spennende kundereiser for sine besøkende, der en blanding av direkteløsninger og selvbetjening gir folk friheten til å velge når, hvor og hvordan de får kundesupport. Gjennom hele prosessen brukes det kunstig intelligens for å automatisere oppgaver, skape innsikt og gi en personlig tilpasning til service og support. I tillegg har Puzzel en rekke verktøy for produktivitet og planlegging som gjør at ledere og medarbeidere kan nå målene sine og stadig forbedre resultatene. Med over 20 år i bransjen er Puzzel en CCaaS-leverandør som virksomhetene kan stole på når hvert øyeblikk teller. For mer informasjon, besøk puzzel.no