5. Puzzel og SAS utvider avtale

Puzzel og SAS utvider avtale

sas-pressemelding-NO

Puzzel utvider sitt samarbeid med SAS og leverer ny global kontaktsenterløsning for telefoni til flyselskapet.

Med en ny global telefoniløsning som er integrert med CRM-systemet til SAS gjør det lettere for flyselskapet sine kunder å komme i kontakt med kundeservice og få riktig hjelp. Den virtuelle telefoni-løsningen er skybasert og uavhengig av geografi.

Den nye standardiserte telefoniløsningen er en del av SAS sitt kontinuerlige arbeid med å utvikle løsninger som gjør livet enklere for reisende ved å tilby en mer personlig kundeservice, samt å kunne øke kundens muligheter for selvbetjening.

«For oss er dette en viktig avtale og vi er veldig glade for at SAS valgte å utvide samarbeidet med Puzzel. Våre løsninger kan integreres med mange forskjellige system og dette er ofte en avgjørende faktor for våre kunder. Et stort integrasjonsprosjekt som dette, hvor vår kontaktsenterløsing er en integrert versjon i et CRM-system, er et godt eksempel på det» sier Gunnar Aasen, CCO i Puzzel.

For mer informasjon, kontakt:

Gunnar Aasen
Chief Commercial Officer
Puzzel AS
T: + +47 934 660 41
E: gunnar.aasen@puzzel.com

Ring oss på

Bestil tilbakeringing

Ring tilbake

Vennligst skriv inn dine opplysninger og en representant fra vår support team vil ringe deg tilbake mellom 09:00 til 17:00 mandag til fredag.

Takk skal du ha

Vi vil ringe deg tilbake innen kort tid.

Speak to an expert

Our expert team are online and here to help.

Get in Touch

Sorry, our chat is currently closed. Please enter your details below and we'll get back to you: