5. Puzzel lanserer nye, AI-drevne CCaaS-pakker som er kalibrert for trendene innen kundeatferd og et bransjelandskap i endring

Oslo, 8. september 2022:  Puzzel, en ledende europeisk CCaaS-innovatør, la i dag fram nye og enda bedre produktpakker som er utviklet for å levere ende-til-ende-kjøp og opplevelser innen digital-first kundeservice. Puzzel har investert tungt i kunstig intelligens (AI) og automatisering de siste 18 månedene, og de nylig lanserte pakkene vil gi kontaktsentre økt fleksibilitet og valgfrihet samtidig som de legger til rette for sømløs digital-first kundeservice for forbedrede selvbetjeningsmuligheter.

Puzzels nye produktpakker vil gi ytterligere støtte til den nylig oppgraderte pakken av eksisterende skybaserte kontaktsentre og gir en enklere, virksomhetsomfattende tilnærming til kundeservice som bruker AI-drevne verktøy. Puzzle har utvidet plattformen sin med nye kanaler og funksjoner som gjør det mulig for agentene å tilby enda mer praktisk, empatisk og personlig kundeservice.

Nesten 90 prosent av kundereisene starter nå på nettet, og AI og automatisering er forbedret. Puzzels nyest produktutvikling reflekterer dermed en økt etterspørsel etter teknologi som kan redusere rutineoppgavene for kontaktsenteragenter.

Ved å utvikle teknologi som chatboter og verktøy for digitalt engasjement samt funksjoner som støtter ytelsesstyring og planlegging, hjelper Puzzel virksomheter til å optimere ytelse,  redusere kostnader  og øke salg samtidig som de møter kundenes atferdstrender og forventninger i endring.

Alberta Bosco, direktør for produktmarkedsføring hos Puzzel kommenterer: – De nye pakkene er utviklet for bestemte bruksområder. Vi vet at det finnes en rekke bestemte utfordringer for virksomheter, og disse pakkene gir løsninger på de vanligste problemene.

Delingen mellom digitale pakker og mer tradisjonelle kontaktsenterpakker gir kundene mulighet til å fokusere på én ting av gangen og løse ett problem før de går videre til neste. Vi vet hvor vanskelig det er å gjøre omstillinger i en virksomhet. Vi tror at ved å gi ledere muligheten til å gjøre én endring om gangen, vil det gjøre det enklere for dem å få med seg personer og fjerne motstand fra prosessen.

Puzzles Digital First består av to pakker – Discover og Embrace –og er for CCaaS-team som ønsker å forbedre sin iverksettelse av kanaladministrasjon og kundetilfredsheten. Disse pakkene har som mål å levere proaktiv og personlig selvbetjening samtidig som de reduserer kostnadene ved å automatisere manuelle og repetitive oppgaver.

Digital First går inn i Puzzels eksisterende kontaktsenterpakkerResolve, Impress og Power – som har blitt oppdatert i henhold til produktene og funksjonene kunder ønsker og trenger i dag. Disse pakkene gir kontaktsentrene fleksibiliteten til å velge den riktige kanalmiksen for å støtte et bredt spekter av kundeservicemiljøer og kundeforventninger i endring.   Resolve, Impress og Power støtter agenter i live interaksjoner. Power ser ikke bare på agenten som yter støtte, men også på lederne med verktøy som ytelsesstyring og agentplanlegging.

Med denne lanseringen ønsker Puzzel å hjelpe virksomheter til å vokse gjennom å levere eksepsjonelle opplevelser, få kontakt med kundene på deres favorittkanaler, bygge avanserte, AI-drevne selvbetjeningsmuligheter i tillegg til å optimalisere teamets ytelse for å øke effektivitet og salg.

Virksomheter har gjennomgått betydelige endringer på grunn av endret kundeatferd og digital transformasjon de siste årene. Mange har oppdaget at de har måttet revurdere virksomhetskritiske teknologier og infrastruktur samt utdaterte prosesser etter som nye arbeidsmåter har blitt introdusert. Puzzels nye pakker gjenspeiler behovene til disse virksomhetene og forventningen til kundene deres i dagens hybride arbeidshverdag.

Du finner mer informasjon om Puzzels pakker på puzzle.com/no/pakker

Puzzel er Europas ledende tilbyder av skybaserte kontaktsenterløsninger. Hver dag bruker mer enn 1100 organisasjoner i 40 land programvaren vår til å levere smarte kundeopplevelser, hvor menneskelige og teknologiske ressurser kombineres for å gi kunder en produktiv, effektiv og imøtekommende tjeneste. Med Puzzel-plattformen kan virksomhetene skape spennende reiser for kundene sine, der en blanding av direkteløsninger og selvbetjente løsninger gir folk friheten til å velge når, hvor og hvordan de får hjelp. Gjennom hele prosessen brukes det kunstig intelligens for å automatisere oppgaver, skape innsikt og gi en personlig tilpasning til service og support. Puzzel omfatter også en rekke verktøy for produktivitet og planlegging som gjør at ledere og medarbeidere kan nå målene sine og stadig forbedre resultatene. Med over 20 år i bransjen er Puzzel en CCaaS-leverandør som virksomhetene kan stole på når hvert øyeblikk teller.