5. Puzzel ekspanderer til Finland

Puzzel ekspanderer til Finland

Fra og med årsskiftet 2018 åpner norske Puzzel (tidligere Intelecoms kontaktsenterdivisjon) sitt første kontor i Finland og dekker dermed hele Norden med sine skybaserte kontaktsenterløsninger.

Ekspansjonen er en direkte følge av at If, Nordens og Baltikums største kontaktsenter, i fjor valgte å bygge et komplett skybasert nordisk kontaktsenter med hjelp av en multikanalsløsning fra Puzzel. Dette blir Europas hittil største skybaserte kontaktsentervirksomhet. Løsningen som Puzzel leverer til If sitt kontaktsenter dekker telefoni, web-chat, Facebook, e-task (f.eks. e-task i CRM) og SMS.

”Vårt nye finske datterselskap komplementerer de 150 medarbeiderne våre i øvrige Europa. Det at If velger oss som leverandør for hele den Nordiske regionen er et bevis på at vi har det som skal til for å kunne hjelpe en så stor og avansert organisasjon med å bygge kontaktsenterløsninger i mange ulike geografiske områder”, sier Børge Astrup, CEO i Puzzel.

Puzzel tilbyr digitale skybaserte verktøy som gjør det mulig å forbedre kundekontakt. Med smidige og sømløse kontaktsenter- og betalingsløsninger får organisasjoner mulighet til å føre dialog med sine kunder via telefon, web-chat, e-post, sosiale medier og robotiserte tjenester. Noe som blir etterspurt veldig ofte.

”Det er svært spennende at vi gjennom ekspansjonen i Finland dekker hele Norden! Våre tjenester er i høyeste grad anvendbare uansett geografi. Nesten alle selskap kan ta i bruk våre tjenester fordi de er lett å installere, skalerbar og fleksibel. Samtidig kan den integreres med praktisk talt all eksisterende teknologi som man trenger i kontaktsenteret”, sier Gunnar Aasen, Vice President Sales og ansvarlig for det finske kontoret.

Puzzels nye kontor ligger sentralt i Helsinki og antall ansatte kommer til å øke i takt med behov.

For mer informasjon om Puzzel og deres komplette løsningsportefølje, vennligst kontakt:

Gunnar Aasen, Vice President Sales Nordics
Mobil +47 93 46 60 41 eller kontor +47 21 89 89 89