5. Puzzel: Den ledende CCaaS-leverandøren oppnår en bemerkelsesverdig NPS-score på 37

Oslo – 28 mars, 2023: Puzzel, en ledende Nordisk leverandør av kundeserviceløsninger, er stolte av å oppnå en NPS-score på 37 for 2022. Dette er en økning på 4 fra 2021. Denne scoren reflekterer et høyt nivå av kundetilfredshet og lojalitet til selskapets produkter og tjenester.

NPS er en beregning som brukes for å måle kundelojalitet og kundetilfredshet. Den beregnes mellom en score fra -100 til 100 og kalkuleres basert på svarene på et enkelt spørsmål, “Hvor sannsynlig er det at du ville anbefalt Puzzel til en venn eller kollega?”. Puzzels NPS score på 37 er et bevis på selskapets forpliktelse til å yte eksepsjonell kundeservice.

Skaperne av NPS, Bain & Company, sier at en NPS score på over 0 er tilfredsstillende, men at alt over 20 er veldig bra.

Som en del av Puzzels kundeservicestrategi, gjennomfører selskapet en årlig NPS-undersøkelse i tillegg til regelmessige spørreundersøkelser for å identifisere forbedringsområder og for å ta gode beslutninger for strategien videre.

“Puzzel er stolte av å oppnå en NPS-score på 37. Dette er et bevis på vårt mål om å gjøre det mulig for merkevarer å levere eksepsjonelle kundeopplevelser for kundene ved å kombinere teknologi og mennesker for å bygge relasjoner,” sier Jo Sverre Lindem, Chief Customer Officer hos Puzzel.

“Hos Puzzel verdsetter vi kundenes behov foran alt annet. For oss er det ikke en strategi å sette kunden først – det er en kultur,” legger han til.

Puzzel er stolt over å ha bygget et sterkt forhold til sine kunder og er dedikert til å fortsette å fokusere på å levere innovative løsninger og eksepsjonell service for å møte kundenes behov.

Puzzels NPS-score på 37 er en viktig prestasjon og forsterker selskapets posisjon som en pålitelig partner for bedrifter som ønsker å forbedre kundeopplevelsen. Selskapets forpliktelse til kundetilfredshet gjenspeiles i den pågående innsatsen for å levere innovative løsninger som bistår bedrifter med være et skritt foran i et raskt skiftende marked.

Puzzel er Europas ledende leverandør av skybaserte kontaktsenterløsninger. Hver dag brukes vår programvare av mer enn 1100 organisasjoner i 40 land for å levere smarte kundeopplevelser. Med Puzzel-plattformen kan virksomheter skape spennende kundereiser for sine besøkende, der en blanding av direkteløsninger og selvbetjening gir folk friheten til å velge når, hvor og hvordan de får kundesupport. Gjennom hele prosessen brukes det kunstig intelligens for å automatisere oppgaver, skape innsikt og gi en personlig tilpasning til service og support. I tillegg har Puzzel en rekke verktøy for produktivitet og planlegging som gjør at ledere og medarbeidere kan nå målene sine og stadig forbedre resultatene. Med over 20 år i bransjen er Puzzel en CCaaS-leverandør som virksomhetene kan stole på når hvert øyeblikk teller. For mer informasjon, besøk puzzel.no