5. Puzzel utvider funksjonaliteten innen sosiale medier med direkte integrasjon til WhatsApp og Trustpilot.com

Siste nytt fra Puzzels skybaserte kontaktsenterløsning inkluderer en ny plattform for sosiale medier og tettere integrasjon mot Microsoft Dynamics 365. Dette for å kunne tilby en komplett omni-kanal kundeopplevelse

Puzzel har annonsert ny funksjonalitet i den siste versjonen av sin skybaserte kontaktsenterløsning. Dette for å optimalisere brukeropplevelsen for kundebehandleren og å kunne tilby et større utvalg av kommunikasjonsmuligheter via sosiale medier for kundene. Selskapets nye agentapplikasjon inkluderer nå en ny plattform for tilkobling til sosiale medier, inkludert direkte integrasjon til WhatsApp Messenger og Trustpilot.com, en plattform for anmeldelser. Samtidig har Puzzel integrert Microsoft Dynamics 365 direkte inn i kjerneapplikasjonen for å forbedre tilgjengeligheten av CRM-informasjon i ett og samme brukergrensesnitt.

Christian Thorsrud, Product Manager hos Puzzel, sier: «Etterhvert som flere og flere kunder bruker sosiale medier for å kommunisere med selskaper og organisasjoner, har kontaktsentre begynt å ta fullt ansvar for håndteringen av disse interaksjonene på vegne av hele organisasjonen. Siste versjon av vårt produkt tilbyr kontaktsentre den fleksibiliteten de trenger for å raskt kunne legge til nye sosiale mediekanaler slik at de kan tilby den umiddelbare tilbakemeldingen som dagens kunder internettgenerasjonen forventer. Vår nye agentapplikasjon kan skreddersys etter brukerens behov og med dyp integrasjon til CRM-systemer som for eksempel Microsoft Dynamics, får agentene tilgang til all informasjon som de trenger for å forstå og forutsi kundens behov. Dette bidrar til at de kan levere en raskere, mer personlig og enda bedre kundeopplevelse.»

Ved bruk av Puzzels nye agentapplikasjon gjør det mulig for kundebehandlere å kombinere telefoni- og skriftlige kanaler, samt de nyeste WhatsApp og Trustpilot.com-kanalene. Disse kanalene kan kombineres sømløst slik at man kan gjennomføre flere kundedialoger samtidig på tvers av kanaler. Kundebehandlere kan også konfigurere applikasjonen via Widgets slik at hver kundebehandler blir presentert med den informasjonen og funksjonaliteten som er mest relevant i enhver situasjon, uten å måtte hoppe mellom forskjellige skjermer eller å ty til pop-ups.

Siste utgave av Puzzels skybaserte kontaktsenterløsning er tilgengelig fra 30. april 2019. Kontaktsenterløsningen er også tilgjengelig på Finsk språk etter at selskapet har utvidet i Norden.

Pressekontakt:

Thomas Rødseth