5. Puzzel og SAS utvider avtale

Puzzel og SAS utvider avtale

sas-pressemelding-NO

Puzzel utvider sitt samarbeid med SAS og leverer ny global kontaktsenterløsning for telefoni til flyselskapet.

Med en ny global telefoniløsning som er integrert med CRM-systemet til SAS gjør det lettere for flyselskapet sine kunder å komme i kontakt med kundeservice og få riktig hjelp. Den virtuelle telefoni-løsningen er skybasert og uavhengig av geografi.

Den nye standardiserte telefoniløsningen er en del av SAS sitt kontinuerlige arbeid med å utvikle løsninger som gjør livet enklere for reisende ved å tilby en mer personlig kundeservice, samt å kunne øke kundens muligheter for selvbetjening.

«For oss er dette en viktig avtale og vi er veldig glade for at SAS valgte å utvide samarbeidet med Puzzel. Våre løsninger kan integreres med mange forskjellige system og dette er ofte en avgjørende faktor for våre kunder. Et stort integrasjonsprosjekt som dette, hvor vår kontaktsenterløsing er en integrert versjon i et CRM-system, er et godt eksempel på det» sier Gunnar Aasen, CCO i Puzzel.

For mer informasjon, kontakt:

Gunnar Aasen
Chief Commercial Officer