5. Puzzel vinner prisen for beste kundesenterplattform for mellomstore bedrifter på CX Awards 2024

CX Today har kåret Puzzel til den beste kundesenterplattformen for mellomstore bedrifter i CX Awards 2024, og anerkjenner dermed selskapets evne til å levere kundesentriske løsninger til mellomstore til store bedrifter. Puzzel gikk til topps blant tre andre finalister i kategorien, deriblant 8×8, Zoom og Broadvoice.

Oslo, Norge, 1 Mars, 2024 — Puzzel, en ledende europeisk leverandør av skybaserte kundeserviceløsninger, er stolte over å kunngjøre at de har vunnet prisen for beste kontaktsenterplattform i mellommarkedet i CX Awards 2024, presentert av CX Today. Denne anerkjennelsen understreker Puzzels engasjement for å levere eksepsjonelle kundeopplevelser ved å kombinere mennesker og teknologi.

Prisen er en anerkjennelse av Puzzels innsats for å levere innovative løsninger til å styrke kundeopplevelsen for bedrifter. Juryen fremhevet spesielt Puzzels funksjonalitet og hvordan Puzzel gjør det mulig for kundene å skape skreddersydde løsninger, slik at sluttbrukerne får en personlig og sømløs interaksjon.

“Puzzel har som mål å gjøre det mulig for bedrifter å levere eksepsjonelle kundeopplevelser. Vi er stolte over å motta prisen “Best Mid-Market Contact Center Platform” fra CX Today, da det bekrefter vår innsats for å hjelpe kundene våre med å automatisere når det er viktig, og gi empati når det virkelig betyr noe, slik at kundene våre kan betjene kundene sine med effektivitet og empati”, sier Puzzel CEO Frederic Laziou.

CX Today, den ledende internasjonale nyhetspublikasjonen som hyller fremragende kundeserviceteknologi, var stolt vertskap for CX Awards. Bedømmelsen for prisen er basert på organisasjonens evne til å demonstrere innovasjon, forbedret opplevelse og gjennomføring. Panelet på 16 dommere besto av bransjeeksperter som Megan Burns, grunnlegger og leder av Experience Enterprises, og Dan Miller, ledende analytiker i Opus Research.

Baner vei med innovasjon

Puzzel har en kontinuerlig innovativ og kundefokusert tilnærming, spesielt innen AI. Ved å utnytte kunstig intelligens i alle kontaktpunkter gjør Puzzel det mulig for organisasjoner å automatisere oppgaver, gi innsikt og tilpasse kundeinteraksjoner. Puzzel skiller seg ut fra konkurrentene ved å eie sine egne immaterielle rettigheter, noe som gjør det mulig å utvikle banebrytende AI-løsninger uten å være avhengig av eksterne leverandører. Dette gir Puzzel fleksibiliteten til å tilpasse løsningene til kundenes behov og til å unngå problemer med datalagring i forbindelse med større språkmodeller.

“Teamet vårt er opptatt av å ligge i forkant av trender og teknologier i bransjen”, legger Frederic Laziou til. “Ved å utnytte det transformative potensialet som ligger i teknologier som kunstig intelligens og ‘skyen’, kan vi tilby kundene våre løsninger som ikke bare øker effektiviteten og produktiviteten, men også gir dem eksepsjonelle kundeopplevelser.”

Puzzel mottok prisen under CX Awards torsdag 29. februar klokken 17:00. Hvis du gikk glipp av det kan du få med deg kåringene her www.cxtoday.com/cxawards

Om CX Awards:

Prisutdelingen, som arrangeres av CX Today, har blitt et fyrtårn for anerkjennelse av selskaper og fagpersoner som går foran i kundeservicebransjen.

CX Awards 2024 er her for fjerde året på rad og er større og bedre enn noensinne! Vinnerne av 2023-prisene var blant annet Vonage, Calabrio og UJET. Seremonien inkluderte også eksklusive streams fra vinnerne våre, Jay Patel fra Webex og Kimberley Wood fra Ultimate. Årets arrangement bød også på mange flere CX-ledere som delte sine unike synspunkter på området.

Finn CX Awards på nett:
Nettside: www.cxtoday.com/cxawards
Twitter: https://twitter.com/cxtodaynews
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/cxtoday
YouTube: https://www.youtube.com/@cxtoday

Puzzel er Europas ledende plattform for kundeengasjement. Puzzel er Europas ledende leverandør av skybaserte kontaktsenterløsninger og betjener over 1200 organisasjoner i 40 land. Puzzel ble kåret til det mest innovative selskapet i 2023 og kombinerer det beste fra det menneskelige og kunstig intelligens for å levere smarte, sømløse og empatiske kundeopplevelser i alle kanaler. Kunstig intelligens utnyttes i alle kontaktpunkter for å automatisere oppgaver, gi innsikt og tilpasse service og support. Vår skybaserte plattform hjelper organisasjoner i offentlig og privat sektor med å levere sammenhengende og meningsfulle kundeopplevelser – både via tale og digitalt.

Du finner mer informasjon på www.puzzel.no

Mediakontakt:

Puzzel PR