5. Puzzel lanserer nytt dashbord for visualising av kontaktsenterets ytelse i sanntid

Nytt dashbord støtter kontaktsenterledere med en tydelig og helhetlig oversikt over deres viktigste måleparametere

OSLO, Norge, 23. februar: Puzzel, Europas ledende tilbyder av skybaserte kontaktsenterløsninger, lanserte i dag et nytt dashbord som gir kundeserviceledere muligheten til å visualisere alle deres viktigste sanntidsmåleparametere på ett sted. En ny ‘Hva er nytt’-side på Puzzels nettsted har også blitt lansert for å holde kunder, partnere og bransjefolk à jour om selskapets kontinuerlige innovasjon.

Kundeserviceledere må raskt kunne innhente og analysere data fra ulike kilder for å vurdere kontaktsenterets ytelse samt treffe effektive beslutninger for teamene sine. Puzzels nye dashbord gjør dette enklere enn noensinne, der ledere og veiledere kan bygge sine egne personaliserte dashbord som visualiserer tilgjengelige sanntidsdata i sin kontaktsenterløsning fra Puzzel.

Dashbordene kan tilpasses fullt ut, med et widgetbasert design som lar brukerne dra og slippe, ordne, endre størrelsen på og vise datakomponenter slik de måtte ønske. Måleparametere som blant annet trafikkdata, agentytelse og køoversikter kan visualiseres ved hjelp av en rekke ulike interaktive tabeller og diagrammer.

De nye dashbordmulighetene inkluderer:

• Bygg egendefinerte dashbord: Velg og visualiser tilgjengelige sanntidsdata om trafikk, kø og agentytelse i din kontaktsenterløsning fra Puzzel.
  • Tilpass layouten: Velg riktig størrelse på og plassering av hver enkelt datakomponent for å formidle en tydelig og sterk datafortelling.
  • Rediger widgetene: Bruk widgeteditoren til å redigere de enkelte datakomponentene, også den visuelle fremtoningen.
  • Administrer dashbordene dine: Opprett, lagre og slett dashbord eller widgeter på en trygg måte, med varsling av alle handlinger som utføres.

Thomas Rødseth, Chief Technology Officer hos Puzzel, kommenterte det slik: «Overvåking av kontaktsenterets ytelse i sanntid kan være et svare strev når dataene er vanskelige å lese og befinner seg på flere steder. Våre nye dashbord gir ledere muligheten til å samle alle måleparametere de trenger på ett sted, samt vise disse dataene på en tydelig, visuell måte som fungerer for dem. Dette gjør det enklere å få øye på og reagere på trender når de inntreffer. Ledere kan enkelt se hva som fungerer bra, hva som krever oppfølging og hvor det kan gjøres forbedringer for å styrke kundeopplevelsen.»

Puzzels nye dashbord er nå tilgjengelig for alle brukere i Puzzel Contact Centre Administration Portal uten ekstra kostnad.

Les mer om nyheter her

Puzzel er den ledende leverandøren av kontaktsentertjenester i Europa. Den prisbelønte kundeserviceplattformen består av tre fullt integrerte, skybaserte løsninger, inkludert et kontaktsenter omnikanal og AI, avansert e-postbehandling, saksbehandling og administrasjon, som alle er enkle å konfigurere og skalerbare for kontaktsentre for alle størrelser. Kunder kan også tilpasse plattformen ved å bruke et stort utvalg av tredjepartsintegrasjoner tilgjengelig via Puzzel Marketplace.

Puzzel ble nominert som en utfordrer Gartners rapport Magic Quadrant i 2019 om kontaktsentertjenester i Vest -Europa og er rangert av Frost & Sullivan som en av de tre hovedleverandørene av CCaaS i Europa i 2020. Puzzel har hovedkontor i Norge og avdelinger i Norden, Europa, Storbritannia og Asia. Puzzel arbeider med mer enn 1000 kunder i 40 forskjellige land og hjelper bedrifter med å oppnå suksess ut over tale, tilknyttede opplevelser og økt medarbeiderengasjement.

Mer informasjon er tilgjengelig på www.puzzel.no.