5. Puzzel udvider funktionaliteten indenfor sociale medier med direkte integration til WhatsApp og Trustpilot.com

De seneste nyheder i Puzzels Cloudbaserede kontaktcenterløsning omfatter en ny platform for sociale medier og tættere integration med Microsoft Dynamics 365. Dette giver en komplet omnikanal kundeoplevelse.

Puzzel har annonceret nye funtionaliteter i den nyeste version af  deres cloudbaserede kontaktcenterløsning. Dette er for at optimere brugeroplevelsen for kundebehandlere og for at give kunderne en bredere vifte af kommunikationsmuligheder på de sociale medier. Virksomhedens nye agentapplikation indeholder en platform til sociale medier, herunder direkte integration til WhatsApp Messenger og Trustpilot.com. På samme tid har Puzzel integreret Microsoft Dynamics 365 direkte i systemets kerne for at forbedre tilgængeligheden af CRM-oplysninger i en enkelt brugergrænseflade.

Christian Thorsrud, Product Manager hos Puzzel, udtaler:”Da flere og flere kunder bruger de sociale medier til at kommunikere med virksomheder og organisationer, er kontaktcentrene begyndt at tage det fulde ansvar for håndtering af disse interaktioner på vegne af hele organisationen. I seneste version af vores produkt får kontaktcentre mulighed for hurtigt at kunne tilføje nye sociale medie-kanaler, de kan give øjeblikkelig feedback, som nutidens kunder forventer det.

Vores nye agent applikation kan skræddersys til kundebehandlerens behov og med fuld integration til CRM systemer som Microsoft Dynamics, får agenter adgang til alle de oplysninger, de har brug for til at forstå og forudsige kundernes behov. Det hjælper dem med at levere en hurtigere, mere personlig og  bedre kundeoplevelse.”

Puzzels nye agent applikation gør det muligt for kundesbehandlerne at kombinere telefoni og skriftlige kanaler, samt henvendelsestyper som WhatsApp og Trustpilot.com. Disse kanaler kan kombineres problemfrit, så du kan udføre flere kundedialoger samtidigt på tværs af  alle kanaler. Kundebehandleren kan også konfigurere applikationen via widgets, så hver kundebehandler præsenteres for de oplysninger og den funktionalitet, der er mest relevant i enhver situation, så det er unødvendigt at springe mellem forskellige skærme eller pop op-vinduer.

Den seneste udgave af Puzzels cloudbaserede kontaktcenterløsning er tilgængelig fra 30. april 2019. Kontaktcentretsløsning er også tilgængelig på finsk, efter at selskabet har ekspanderet i Norden.

Pressekontakt:

Thomas Rødseth