3. Viden og Inspiration
  4. Pressemeddelelser
  5. Nyt partnerskab: Puzzel tilføjer SupWiz til Puzzel Marketplace

Nyt partnerskab: Puzzel tilføjer SupWiz til Puzzel Marketplace

Ny partner leverer næstegenerations AI og øger kundetilfredsheden for fælles kunder.

Puzzel, ledende innovativ leverandør af cloudbaserede kontaktcenterløsninger, har indledt et nyt strategisk partnerskab med den komplette AI-platforms leverandør, SupWiz.

Dette partnerskab gør det muligt for Puzzels kunder og samarbejdspartnere at tilgå SupWiz’ avancerede AI-aktiverede chatbot. SupWiz leverer skræddersyede løsninger der giver optimale kundeoplevelse og danner bro mellem selv- og agent betjening.

Partnerskabet bidrager til Puzzels mission om at levere enestående kundeoplevelser (CX) og inspirere til en enklere og mere kundevenlig tilgang inden for kundeservice- og kontaktcenterløsninger (Contact Centre as a Service -CCaaS).

SupWiz-chatbotten tilbyder “ud af boksen“-integration med Puzzel, hvilket gør det muligt for kunder at drage fordel af intuitiv AI-teknologi, der er skræddersyet efter de specifikke behov hver enkelt virksomhed har brug for. Dette opnås gennem naturlig sprogforståelse (NLU) indenfor hver branche, en omfattende pakke med sikkerhed og compliance-funktionalitet samt en fleksibel integrationsmodel, der gør det muligt for den brugervenlige chatbot at udføre komplekse opgaver f.eks. betale en faktura eller give information om pakkelevering.

Løsningen vil også strømline processen for kundesupport teamet ved at kombinere AI med menneskelig interaktion, hvilket gør det muligt for virksomheder at levere en problemfri og effektiv kundeoplevelse. I situationer, hvor en henvendelse ikke kan løses af chatbotten alene, vil den intuitive platform viderestille brugeren til den rette agent med en foreslået løsning baseret på analyse af den indledende samtale.

Ved at bruge AI til strømlining af kunderejsen forbedres kundeoplevelsen markant. Benytter virksomheder SupWiz’ automatiseringsteknologi øges muligheden for at levere bedre service og support til slutbrugere, og derved opnå positiv indvirkning på medarbejdernes engagement og gavne bundlinjen.

Robert Wiles, Partner Channel Director hos Puzzel, udtaler: “Vi har store forventninger til dette partnerskab og hilser SupWiz velkommen til Puzzel. SupWiz produkt er perfekt til at hjælpe vores kunder og partnere med at håndtere den stigende efterspørgsel efter problemfri og effektive kundeoplevelser. SupWiz’ mission om at øge kundetilfredsheden er helt i tråd med Puzzels strategi, og vi er utrolig forventningsfulde med hensyn til samarbejdet om at levere flere enestående kundeoplevelser til vores kunder.”

Stephen Alstrup, CEO I SupWiz udtaler: ”SupWiz er meget beærede over at være i et partnerskab med Puzzel. Vi er imponerede over hvordan Puzzel integrerer avanceret teknologi i deres kontaktcenterløsninger – og er stolte over at være en del af dette. I dag har vi adskillige store organisationer som kunder, og vi ser nu frem til at udvide vores kundeportefølje yderligere, ved at hjælpe Puzzel-kunder med at automatisere og assistere deres slutbrugerhenvendelser og skabe endnu større bruger- og medarbejdertilfredshed.”

Hvem er Puzzel?

Vi var en af de første virksomheder til at udvikle skybaserede kontaktcenterløsninger, og i dag fortsætter vores dygtige team med innovativt at udvikle koncepter indenfor kundekontakt løsninger. Vores løsning er let at integrere, og vi har en af de bedste brugergrænseflader i branchen. For mere information omkring Puzzel, klik her

Hvem er SupWiz?

SupWiz leverer næste generations AI løsninger til kundeservice og support som inkluderer chatbots, voicebot, live chat med AI Co-Pilote, AI baseret ticket routing og mere. Med dybe integrationer, er SupWiz-løsninger en forbedring af eksisterende systemer som Puzzel, og skaber strømlinede slutbrugeroplevelser. I dag er SupWiz en del af store offentlige og private organisationer på tværs af sektorer som energi, medicin, medier, transport og mange flere. Her bliver SupWiz’ AI løsninger brugt af tusindvis af agenter til at hjælpe millioner af slutbrugere på forskellige sprog i 150+ lande.
For mere information, klik her

Måske du også kan lide…